Ledig fredag.




Still in my jammies. (LEDIG o.s.v.) Inatt sov jag med fyra täcken! FYRA! Och pyjamas. 
Ett av täckena var dessutom den elektriska värmefilten på maxtemperatur. Härligt att vara frusen...
Dagen so far har inte inneburit mycket. Mycket telefonpratande visserligen. Och kaffe. : ) 
Har varit vaken i 5 timmar och 40 minuter, och hittills inte gjort det jag borde; diska en del, och städa.
Får ju besök av Calle igen på söndag! Han stannar tills på tisdag. Det känns lite pirrigt. Sova med någon
man aldrig sovit med och sådär. I TVÅ nätter. Waaahh. Men det är ju lite så man får jobba om man råkat
intressera sig för någon som bor i jävla DANMARK och så.... ; ) Det är dessutom ganska svårt för mig att
intressera mig för någon. Har ju både en och artonhundra gånger funderat på om det är bättre att vara 
ensam, cuz people tend to be shit. Och jag orkar inte med shit. Jag kanske är shit själv. Shit shit shit. 

 
Imorgon är det jobb igen. På det andra jobbet, som jag nog aldrig ens skrev om, när jag fick det. Jobbar sedan 
november på JC här i Enköping också. : ) Bra Ida för helvete! Hemmaplan! Kläder! ETT JOBB! (till) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0