Sista januari!

HÄLLOOOW! 
Vahänder? Inte mycket? Mycket? Blandat!

Idag tar "extrapersonalkontraktet" på JC slut och tydligen fanns ingen mer plan för mig för tillfället
när jag frågade i fredags så,.. jag har varit inne på ÖB idag och lämnat in ett CV, på rekommendation
från Janita som jobbar där. Check! De söker också extrafolk, och det kändes positivt när jag var där
och pratade idag. Så vi får se vad det blir! På TGR har jag extrakontrakt till 7/10 i år men jag har inte
haft några pass sedan årsskiftet. Det var lite skönt med en paus i pendlingen men jag saknar det och
drömmer om det ibland på nätterna. Haha! Ett fantastiskt roligt jobb. Tycker det jobbet passade mig bra
på många sätt. Så jag hoppas jag på något sätt kan komma tillbaka dit, i större utsträckning - vem vet
var man slutligen kommer hamna och bo? 

Alltså man är ju inte sysslolös bara för att man typ skulle råka bli arbetslös heller. Har ju GANSKA mycket
att göra såhär inför show! I söndags dansade vi heeeela dagen på musikskolan tills både kroppen och 
hjärnan värkte.. och sen avrundade vi kvällen med lite 14-årskalas för Hugo & Jesper, som fyller idag!

Imorgon kommer Calle hit igen, och stannar till på söndag. Då hinner vi hänga lite mer än sist, när han 
stannade i två nätter. Så jag har lite att städa och greja med idag. Imorse gick jag upp 7:30 för att tvätta
och hinna sminka mig innan en tidningsintervju i Bahcohallen (showrealterat) med Marcus, Elin & Jonas -
MEN SÅ VAR DET STRÖMAVBROTT och planen föll kan man säga! Men som tur var så kom strömmen
igång 8:01 så jag hann faktiskt precis det jag skulle, slänga in en runda tvätt och börja torka den, och sedan
kunde vi stickaiväg på intervjun med bara 15 minuters uppskjutning. : )
Det var tydligen strömavbrott i hela stan.


Ikväll 18:15 ska jag träffa mina två JC-kollegor som slutar idag - vilket betyder att vi alla tre slutar idag, då
- och käka middag på tapasrestaurangen Caliente. Har inte varit där ännu. Så det ska bli kul! 

Men nu har jag ju massor att göra. Get going!

: ) 
 

 
pink pink pink 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0