God morgon vääärldeeen! : )

Oj oj oj, idag blev det en riktigt tidig morgon! Efter inte alls särskilt mycket sömn ringde klockan såhär tidigt:
 


Vi i Återsken skulle nämligen medverka på Godmorgon Enköping, med ett nummer ur vårens show
(fast i unplugged-style), så det blev tiiiidig soundcheck! Klockan 06:00 stod vi redo på scenen. Haha! : )
Marcus blev intervjuad i morgonsoffan, och vi satt utspridda bland alla företag som var där, åt frukost
ihop, pratade o.s.v.  Delade ut flyers och minglade runt.




Rolig, trevlig, ovanlig morgon! ♥ Och så drog jag in en företagsbokning på 8 biljetter till showen, tjohoo!
 
Så, hittills har jag ätit två frukostar, en vid 4:15 och en vid 7-snåret, och efter att jag sovit i soffan i två timmar
hemma, och bara druckit kaffe,  så är det dags för lite "lunch" - klockan snart halv fem! Haha. Måste gå och
handla också. Jättefint väder ute idag. Sen måste jag faktiskt lägga lite fokus på städningen då jag får besök
av min favvokille på måndag, denna gång stannar han i en hel vecka. : ) 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0