Voulez-vous 2017

En påfyllning med.....
 

...det här fotot från Bang-a-boomerang som Ola Berglind tagit, på mig & Marcus:



Två repbilder från ovan nämnda Ola:

 

Och två bilder från vår "tango" i Money money money, fotat av Anna Bohlin Christensson:

 

Här är min profilbild från programbladet:

 

Slutligen den här fina gruppbilden på världens bästa extrafamilj i Återsken!
Även den fotad av Ola Berglind:



(För större upplösning, klicka på bilden!)
 
: ) 


 
 
 

Postat av: Hanna Karlsson

Vad roligt att få stå på scen. Det har varit en av mina många drömmar och än finns en liten del av mig som fortfarande vill det. Dock har jag sådan scenskräck att söka till idol eller talang bara är att glömma.

Svar: Jag skulle hellre aldrig "våga" söka till Idol eller liknande. Men jag älskar att stå på scenen <3 :)
Ida

2017-05-24 @ 07:05:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0