Efterlängtad frukost!

Vaknade klockan 11:00 av mobilalarmet.
Då hade jag även vaknat kl 8:00 (p-piller) och 10:00 (massa andra piller).
Ville snooza och sova till kl 12, men jag steg upp vid 11:22 när jag insåg att det
inte var nödvändigt att somna om! Man blir ju bara ännu tröttare då..

Ikväll flyttar vi in på Joar! Rep på scen med mikrofonschema och scenkläder och
rätt ljus, kanske? Det är nu vi får se om allt klaffar, om vi hinner byta om, och om
vi får plats på scenen. Hahaha. Ingrid ska hämta upp mig ikväll, plus min julgran som
ska lånas ut till ett av numrena. Hoppas den inte ligger helt gömd där nere i källaren.

Nu är det dags för frukost framför TV:n!
Frukost, med BRÖD! Ommmnomnom. Det blev Pågens God Form med dinkel & surdeg,
fatta vad nyttigt. Vitt bröd har inte kommit in i mitt hem på länge, och inget bröd alls
sen Miche flyttade hem, ungefär. Så nu ska jag njuta. Och katten kommer käka upp
all rökt skinka. För sån är hon. Och jag matar henne, så det är väl lite mitt fel också.
Men jag älskar se henne glad & salig, och det är så mysigt när hon äter ur handen.. : )
    


Postat av: Sussi

Spännande! Lycka till ikväll!!



Tack så mycket! Kul att du gillade den! :)

2009-11-30 @ 13:03:35
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Katarina

Haha jag matar också min katt med min frukostskinka och andra godsaker. Nu på äldre dagar har han blivit värsta tiggaren och min mamma skyller allt på mig.



Jag älskar också att dansa. Önskar att jag kunde dansa "på riktigt" :) Härligt att glöggen fortfarande är drickbar. Hoppas den smakar!

2009-11-30 @ 13:22:24
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0