Glitt glitt.

Måste erkänna att jag faktiskt sov mycket bra inatt, trots ommöbleringen.
Sen om det beror på sängens placering, eller att jag inte hostade för första
gången sen förra söndagen.. det är det ingen som vet! : )

Bea skulle kommit idag, men hon ditchade mig för annat. Bah!
Så jag ska träffa syrrorna och åka en snabbis till Hälla, de ska kika på scenkläder
och jag ska.. kika på dem, medan de kikar på scenkläder.. typ..
Fick hem mina paljettights från HM idag! Tjoho! Samtidigt fick jag även en katalog
med helt sjukt mycket glammiga kläder i, kunde inte låta bli att ringa in typ ALLT.
Sen när vi kommit hem från V-ås ska vi hem till Elin och öva lite sång & dans.

Jag är mitt uppe i tvätten, som är klar om en och en halv timme.
Nu måste jag ÄTA något, suget i magen har gått över till snurr i huvudet!
På återseende. Lixom.

  


Postat av: X

Haha, fyskäms att göra så! Och jag kunde ju inte veta att du hade möblerat heller. ^^

2009-11-11 @ 15:33:38
URL: http://onlyx.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0