Nämen!

Elin kommer hit om typ 40 minuter, hon ville ha lite dans-coaching..
Så nu står jag och micrar köttfärs (fast det låter som popcorn) och ska slänga
i mig.... nej va faan.. hur tänke jag nu? "Slänga i mig en taco" eller nåt, men fan,
jag har ju inga skal, inga tubs.. Vad dum jag känner mig nu!! Vad gör jag med
köttfärsen nu? Kan det bli frukost/lunch av den ändå?
Och hur ska jag hinna innan de kommer? Pasta? Pasta, köttfärs, ketchup, majs?
Jaja.. det blir lika glamouröst som vanligt det här...


Bilder från gårdagen:


Kolla vilket snyggt paljettlinne från Lindex's barnavdelning!
Hade passat sjukt bra till sista klädsetet i showen! ...om det inte varit för litet...
Fika på Tammerfors med lillsyrran! Jag lånade pengar till köttbullsmacka och kaffe.



Följde med hem till Hanna en stund, vi tog bussen.
Hanna testade lite scenkläder och jag testade halva hennes garderob ^^


Sen gick jag hem till Bea och fick blöta strumpor på vägen.. som vanligt..

Tassla gillar att bli fönad...



Bea gjorde pizza, vi käkade middag & godis, vi spenderade en god stund framför
datorn och Tassla befann sig både framför och bakom skärmen!  

Och sen låg hon med svansen i sin vattenskål..

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0