Brått brått

När jag var på väg från Arbetsförmedlingen (där jag horat till mig både kuvert
och frimärken från min arbetspsykolog)
så ringde Kadri och frågade var jag
var. Lucky me! Eller, lucky her - kanske. Hon ville ha lite sällskap och råd, då hon
var på present-shoppingrunda eftersom hon är presentansvarig i showgruppen.
Jag hängde med henne och handlade ett tag innan det var dags att knalla hemåt.
Var ju tvungen att hinna få i mig lite käk innan övningen ikväll, synd att det är så
långt hem sånahär gånger! Eller.. det är ju alltid lika långt hem.. Fast jag försöker
se det som positivt nu: "Åh vad bra att jag får en så lång promenad! Motion, yes!"

Har hunnit få i mig lite mat, och sen hej & hå så har klockan blivit 18 redan
och jag måste gå! Men! Ska jag verkligen ha på mig det här? Hinner jag byta?
Hinner jag sätta mig i den där vad-ska-jag-ha-på-mig-sitsen?
Lika bra att behålla det man har kanske.. och ta med en extra tröja?
En stor en, som täcker tjockismagen. Åhhh!

Shit. 

 
-"Det är den där tröjan du har på bloggen va? Jag känner igen den!" sa Kadri.
Haha, jodå! Vilken koll..
 


Postat av: B R O W N S U G A R

snygg du va :D vet inte när hon ska föda faktiskt .o

2009-10-01 @ 21:24:34
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Bea

vadå? som att Elin Kling ens nästan skulle nå upp till min nivå? ska du sitta själv på lördag? Nea skulle komma hit när jag slutat jobba. Vill du hänga och spela lite mario? kort? så är du långt bortom välkommen :)

2009-10-01 @ 21:44:42
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: mia

låter som en mysig dag me kadri där. gissar att ni köpte present till Jonas o Helena? eller?

puss<3

2009-10-01 @ 22:04:23
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0