Onsdags-update

Värst vad jag varit aktiv på sistone.. not.
Jag har inte haft datorn på på flera dar! Inte på hela veckan! Idag är det onsdag!
Har inte ens datorn på nu heller, sitter vid Miches Macbook som han köpte
av Herman häromdan. Med Logic & allt, vi har redan test-spelat in lite ^^

För att sammanfatta veckan lite:
Måndags: Vi gick upp typ halv 9 fastän jag inte somnat förrän kl 5 på morgonen..
Miche köpte nybakt bröd på Ica och vi käkade frukost framför tråkig TV.
Sen stack Miche till Stockholm för att hälsa på sin halvbror. Jag somnade om i
soffan efter frukosten. Deg deg. Sen stack vi till Elin & Herman på kvällen, för att
umgås en snabbis, och Miche fick en snabbkurs i mac.

Tisdags:
Miche köpte frallor från Ica och hämtlatte från Donken, frukost!
Sen umgicks han bara med sin nya dator hela jävla dan, tills vi blev hungriga på
eftermiddagen och tog en spontantur till Erikslund i Västerås bara för att kunna
käka på Burger King! Angus in my heart! Sen åkte vi hem till Enköping, och hann
med ett snabbesök på Lindex innan det var dags för mig att sticka på showträning.
Nu har tisdagsövningarna dragit igång, som vanligt på Musik- & Dansskolan.
Vi fick två nya koreografier samt övade lite gammalt.. Svett!! Orkade inte sjunga
så mycket, jag försökte spara mitt syre åt andningen istället.. flås.

Onsdag - today!
Vi vaknar i soffan i vardagsrummet, som vi bäddade ut igår till
en dubbelsäng framför TV:n! Mys mys. Miche går för tredje gången denna vecka och
köper frukost, jag gör skitgod chai-latte på pulvret från Hanna. Helt fantastiskt.
Sen hade vi tänkt åka till Västerås och fika hos syster Annelie med familj,
men hon låg nerbäddad med huvudvärk. Otur! Så vi får styra upp det någon
annan dag istället. Nu sitter vi här i varsitt hörn av den gigantiska soffan och har
astråkigt! Bu! Herr Elektriker var nyss här och mätte spänningen i mina eluttag
(spännande va - hahaha) samt fixade el i min taklampa! Wohoo! Det har jag aldrig
haft fastän jag bott här i ett och ett halvt år.

Nu är det bara 8% batteri i datorn, så jag ska ge den ett skjut med laddsladden.
Och vi... vi ska fortsätta ha astråkigt.
Blir eventuellt lite dansträning med syrrorna sen.
(Och sen kommer bilder från min fest! Ju!)



OCH OM NÅGON UNDRAR VARFÖR DET INTE FINNS NÅGRA MELLANRUM
MELLAN RADERNA SÅ ÄR DET FÖR ATT MICHES NYA DATOR INTE VILL
FÖRMEDLA NÅGRA FASTÄN JAG FÖRSÖKT FYRA GÅNGER!!!

*idag 1:a november uppdaterar jag från min egen dator och hoppas
att mellanrummen vill infinna sig...*

Postat av: Ph

Länge leve mac liksom.

2009-10-28 @ 14:40:31
Postat av: Carro

awh jag saknar ditt bloggande ida!

2009-11-01 @ 13:56:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0