Homecoming.

Sådärja! Nu här jag varit hemma i.. hmm, en halvtimme kanske.
Trött i fötterna - check! Trodde jag skulle dyka upp med ett inlägg fyllt av bilder,
men nu var det så att Philip himself fotade så jäkla mycket med sin stora kamera,
så nu har jag helt plötsligt inga bilder alls att bjuda på! Nästan. Bara lite kassa
mobilbilder som jag passade på att knäppa när jag inte stod framför kameran ^^

Kul att äntligen få se deras totalrenoverade lägenhet, som är jättefin!
De bor högst upp - på 12:e våningen - med en helt fantastisk (svindlande) utsikt
över Hammarby...-kullen? -vattnet? -höjden? Äh, whatever. I Sickla alltså.
Philip tog med mig till takterassen, som om inte balkongen var högt nog lixom.
Shit shit. Sen gick vi till "Köpkvarteren" som låg alldeles i närheten, käkade 
thai-lunch, gick i lite affärer.. Sen hem och hämta kameran, och sen blev det
en totalt ouppstyrd fotosession. Bah! Hade jag vetat det hade jag kunnat vara 
snyggare! ^^ Jag känner fortfarande gunget i kroppen efter bryggorna vi var ute 
på, hela min kropp känns som en böljande våg! Gah. Så drygt. Det är ju en massa
timmar sen! Hoppas det blev några bra bilder och att jag inte ser ut som en valross
på alla! Tro mig, det fanns några riktiga guldkorn. Ur valross-synpunkt alltså.
Vi hade ju rätt förutsättningar iallafall, med den låga gula höstsolen och alla fina
färger, och en och annan vind i håret.. : ) (och sen hänger resten på valrossen!) 

Sen gick vi hem till lägenheten igen, jag fick träffa Philips rara sambo Pernilla,
och sen käkade vi middag (thai-mat igen, woop woop). Sen gjorde Pernilla tårta
eftersom Philip fyllde år i förrgår, omnomnom! Sen hade vi lite Guitar Hero-match,
och vi försökte oss även på "Through the fire and flames" - hahaha! Det gick ju 
GANSKA överkomligt när vi körde den på "Practice". På långsammaste. Hahaha.
Underbart galen låt alltså. Alla jävla småkids som kan den på Expert borde .

Sen fick jag skjuts till tåget, som gick 23:37. Skönt att komma hem med sina
trötta fötter (som har vandrat Sickla runt) och få släppa ut gosekatten. På med
Comedy Central och inta datorn! Och förresten, fick med mig en riktig goodiebag
hem från Philip & Pernilla, jag fick värsta braiga kastrullen och stekpannan av dem
eftersom de inte funkade på deras induktionshäll! Bad for you, good for me! ^^
Plus två knivar också, då de nyss köpt nya. Haha. Så himla snällt. That's exactly
what I needed! : D Tack tack tack tack!

...och nu är jag så trött så jag skulle kunna somna här vid datorn...
Borde ta tillfället i akt och dyka ner i sängen. Like, right now.
Men det känns så dumt att stänga in katten igen när hon precis kommit ut.
Jag får väl gosa i soffan en stund.. ^^



Påklädning innan avresa..


Utsikt ala Philip & Pernilla!


Philip har börjat ta gitarrlektioner, vi lirade litegrann.. ^^


Provade lite skor på Din Sko, första paret var mitt val,
det andra paret var Philips idé - say no more ^^






Hmm, Hammarby sjöstads snuskigaste lekplats? Hahaha!
Eller det kanske bara är jag som får såna oanständiga associationer..


Tappad vante, pimpad by Ida! 


Tårtdags i snygga köket : ) 


 Nu har jag dock varit hemma i mer än en halvtimme.. jajemen!
Det tar ju tid att tanka in bilderna också..
Trött - check. Kul på tv - också check. Hmmm..


Postat av: Bea

Tanx baby.. ja, jag ska fan klara det!!! :) puss

2009-10-10 @ 13:17:26
Postat av: Sabrina

hahah vilken flummig lekplats!

2009-10-11 @ 22:54:09
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0