Invasion of the cinnamon rolls.

Dagen i kort:

Gospelkonsert  (nåja: -gudstjänst) avklarad tillsammans med showgruppspolarna,
som gick jättebra! Efteråt stannade några av oss kvar och fikade, bl.a jag & Hanna.
Sen följde jag med henne hem, där jag fick lunch och passade på att leka lite med
kidsen. Klockan 16 var vi bjudna på "Bull-svull", på grund av Kanelbullens Dag,
hemma hos syster Åsa. Där blev vi bjudna på tre olika sorters bullar (kanel-,
vanilj-, och kardemummabullar) som var helt fantastiskt goda! Plus kaffe och läsk.
Shit vad bullmätt jag blev! Trots att jag "bara" fick i mig lite drygt två och en halv
bulle. Jag som ville trycka en vaniljbulle till, men det GICK bara inte! Pust!
Fick skjuts hem igen av Hanna & c:o.




Och sedan jag kom hem har jag bara suttit i min soffa och rockat järnet
med min rosa gura! Hell yeah!
Lite middag snart tänkte jag, rester från igår. Vin också? Säkert.
Vadå, vem jobbar på en måndag lixom?

*fling fling fling fling*




 

Postat av: bea

Tjo, jag överlevde och kom just hem. Har en härligt brännande känsla i halsen.. och jag är SÅ pepp på att gå upp 8 imorrn och åka till hästen och sen jobba efter det.. well, ledig får jag vara nån annan dag :)

Funderar på att sova nu, dessvärre verkar katten ha en annan plan.. hon ser lurig ut.. det slutar aldrig väl..

2009-10-04 @ 23:28:00
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Carro

Awh vad gott med bullar.. jag åt en igår, och råkade äta en idag när jag läste en bok.. ^^

2009-10-05 @ 13:22:48
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0