Måndagsbilder - resten!


Tack EHB för att ni satte på elementen innan december i år!


Det blev lite träning - Zumba samt blandad showdans i vardagsrummet!


Sen tog jag en dusch, och sen satte jag mig i soffan och bläddrade i nya
tidningen, och drömde mig bort.. Ett sånt här fint vitt puts-hus vill jag bo i!


Kolla lixom! Åh! Och alla sånahär fina hus ligger alltid i Skåne. Alltid.
Kollade för att försäkra.. och jodå! Lomma! Hmm, Miche kanske inte
har så dåliga idéer ändå.. mwahaha.


Bläddrar vidare. Takbalkar.. stora fönster.. snetak... oh yeah ♥


Jag vill få upp mina lamellgardiner!!! Kolla de har t.o.m i badrummet.
Och var har jag mina? Jo i två stora KARTONGER.


Ida wants! Grönagrönagrönagrönagröna.

 Also wants: oljelampan!


Längtar redan efter nästa nummer, jag som vill förändra sovrummet snart!


Lycka är att hitta perfekta avokadosar till sina måndagstacos.
Tur att man hade en massa köttfärs i frysen!


Det här mineralvattnet var det godaste på länge! Yum yum!


Fyra stycken, Ida.. du borde skämmas ^^
Fastän Bella var en doll och hjälpte till att äta upp köttfärsen.


 

Postat av: Maja Lilja

akåne är bra ;) tycker du ska ta o flytta hit ;)

2009-10-06 @ 08:53:30
URL: http://majalilja.webblogg.se/
Postat av: Bea

GLÖM GLÖM GLÖM att jag släpper iväg dig till skaune.. vem fan skulle jag böga mig med då? lägg ägg!

2009-10-06 @ 11:36:34
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0