Tuesday morning gone bad.

Usch vilket icke-ultimat sätt att starta sin dag på alltså.
Först genom att drömma om Skrållans grav (alltså katten vi var tvungna att avliva
typ 1998 eftersom hon var psycho)
och på något sätt FÖRVÄXLA henne med Bella i
drömmen så jag vaknar helt fysiskt gråtandes och hulkandes! Shit, vilket onaturligt
uppvaknande! Och sedan att upptäcka att klockan är 12:25, när man ställt klockan
på 11:00.. ja det är också lite konstigt. Minns att jag vaknade kl 8, när klockan
ringde för p-piller, men jag glömde ta ett (way to go!), vilket jag istället gjorde när
klockan ringde NÄSTA gång - kl 10 - men då orkade jag inte gå upp utan ställde 
klockan på 11. Och ja, sen vaknade jag kl 12:25.
Jag måste stängt av alarmet i fucking sömnen..   

Går upp och pussar lite på älsklingsBellan och ger henne mat. Och nu är blötmaten
slut IGEN och jag måste köpa ny fastän jag inte har råd. Undrar om hon gillar
rulltårtsbakelser? För det har jag nämligen a whole bunch of i kylen!!!
Alltså jag måste seriöst börja bjuda över folk på fika den här veckan.
Innan det blir förstört. Har en hel låda i frysen full med grejer också men det som
står i kylen som redan är dekorerat med grädde, plus en skål full med grädde,
det skulle ju vara nice att få det uppkäkat istället för att slänga det!
Tur att jag är en sån social människa som träffar så mycket folk.... NOT.




Dags att klä på sig och fylla dagen med ingenting!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0