Vulkanutbrott

Är det bara jag som blir lite orolig över den här vulkangrejen?
Har nyss läst en massa artiklar (igår hann jag bara höra talas om den stoppade flygtrafiken)
och även sett en video på läskiga askmoln.. och nu förstår man ju varför solen inte skiner lika
starkt idag, om man säger så. Jag blir ju lite övernojjig och börjar fundera på att skaffa mig en
gasmask men jag antar att det är onödigt.. ^^ Men stackars alla som är fast i väntan på att
flygtrafiken ska tas upp!! Hoppas Mia hinner komma hem till konserten!

Fram till på söndag, sa de nyss på videon, ska det blåsa in askmoln över Sverige.
Man får väl hoppas att den där Katlavulkanen sover vidare men det såg visst inte helt
ljust ut vad jag förstod. Jag vill INTE ha "en eller två kalla somrar", nej jag VILL inte det!!

"Eyjafjallajökulls senaste utbrott inträffade år 1821. Det pågick sedan från och till under två års tid."
*ser missnöjd och faktiskt lite rädd ut*
 



Och egentligen skulle jag ju bara skriva att mitt täcke var så jävla skönt idag
så det var sjukt svårt att gå upp. Men jag kom upp 11:06. Gäsp gäsp. Nu frukost.
Måste tydligen gå ner till AF idag igen..
 

Postat av: Lajl

oooh vi har helt molnfritt men ja lika varmt som innan är de ju inte. suck. jag som var så glad... innan.. för värmen.. jag som äntligen kunne leva igen.

2010-04-16 @ 12:01:40
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: men hur ska du komma till thailand nu när de inte går nån flyg.. känns som om vi ändå blir fast i sverige. buuuhuuu. jävla vulkan. morr.



Vi hade molnigt igår på dagen, men de sprack upp senare på dagen, runt 16. men hey d¨å hade jag redan blitt så depp av vädert att jag bara gick o la mej o sov bort hela em + en bit av kvällen.



Jag vill ha SOL SOL SOL SOL SOL o VÄRME!

2010-04-16 @ 12:13:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Eve

hoho, du gick upp 11:06, jag gick upp 06:11. Ja precis, hade ju lite kronisk kissnödighet för några veckor sen. Kanske var det en förvarning. haha!

2010-04-16 @ 12:38:27
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Linna

jäkla vuklan. jag vill inte heller ha det kallt. ville ju ha en vaarm sommar juu! :(((

2010-04-17 @ 21:26:23
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0