Rätt intensivt dygn som inte är slut än.

Tog tåg & tunnelbana igår, och mötte upp snyggaste killen, och promenerade hem i kylan. ♥
Mmm, lovely. Hålla handen med honom is like the bästa. Köpte mat, käkade, tittade på jättebra film!
Where the wild things are, a.k.a Till vildingarnas land. Snacka nostalgi! Den boken hade man ju som liten...
Och "vildingarna" var så jäkla klockrena. Loved it. Och lillkillen. Fantastisk skådespelare. Se den!



Ville knappt åka iväg till spelningen imorse, hade hellre stannat där i sängen och gosat HELA dagen!
Att spelningen var utomhus och det var kallt och blåste och snöade från alla håll, gjorde inte saken MER
motiverande.. men, fine. Jag åkte och mötte upp Jenny på centralen och sen tog vi taxi till Vattenfall där
vi skulle sjunga. Det toksnöade och Ola & c:o var typ lika exalterade över snön som vi var. Haha!
Snöööö på tekniken!


Vi sjöng julsånger i lite drygt en kvart inför en massa folk som drack glögg och tittade på utomhus, både på
marken och på balkongerna ovanför. Snön yrde men det var faktiskt inte så farligt kallt som vi trodde, och
det lät bra också! Vi är nöjda och det var de som lyssnade/tittade också... : ) 

Efteråt fick vi julmat! Omnomnom! Och kaffe och allt. Lyx.
 



Sen bilade vi hem igen, och ikväll är det dags för nästa gig. Vår slutsålda julkonsert! Woop woop!
Ja nu är man ju uppsjungen, så... ^^ Kan hända att Ingrid mailar över lite bilder från när vi sjöng, sen!

                                                      Alternativt kärleksbrev i väskan: 
                                     
Hahaha, aaaaaw ♥ Trots att denna vistelse hos honom inte blev så lång så var varenda sekund fantastisk!
Och det blir bara bättre varje gång vi ses, känns det som. Ifall det ens kan det. Jag är så kär i honom att
det är LÖJLIGT! Känner saker i kroppen som jag inte känt på över 10 år, sedan tiden med Dawid. Och jag
visste inte att man kunde bli 14-årskär igen. Som jag sagt förut - visst har jag ÄLSKAT sedan dess men
jag har inte känt mig såhär... sprudlande, inuti. Det är HELT fantastiskt. Att så fort jag tittar på honom så
sprakar det i hela mig, det är något som suger till i magen, solar plexus lixom, lite så man nästan vill börja
gråta varenda gång, eller skratta, man vet inte vilket!! Jag älskar den känslan. Jag älskar honom. 

Hur snygg och vacker han än är på alla onstagebilder som finns på honom, så är han absolut vackrast när 
han sitter bredvid mig i soffan, när han ligger bredvid mig i sängen, när han kramar om mig, när han bara ÄR.
 


Postat av: S.

jag är så glad att du är glad!

2010-12-16 @ 18:05:46
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: johanna

åååh bästa filmen!! <3 Så himla mysig och sorglig ju!

2010-12-16 @ 19:21:09
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Carro

awwwwwwwwwwwwwwwwh kääääääääääärlek <3

2010-12-16 @ 19:36:53
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Anna

åh den känslan är underbar! ♥ jag vill oxå vara (lyckligt) kär! har varit singel i 3 år nu och jag är så jävla less på det.

2010-12-16 @ 20:12:29
Postat av: SavageGirlie

Vilket underbart sätt du beskriver dina känslor, du sätter verkligen ord på dem:-) Underbart att se att du är så lycklig nu:-) Skulle själv behöva en dos av den varan, men det kanske kommer snart... Hoppet är ju det sista som överger en:-)

2010-12-17 @ 06:28:47
Postat av: Caroline

Underbart att läsa om dina känslor, man blir så glad för din skull :)

2010-12-17 @ 07:42:59
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Linna

vilket härligt inlägg. man blir så glad. och hjälp vad du skriver hääärligt!! Pirr!!!!

2010-12-17 @ 08:23:21
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Morgan

Den är jättefin den filmen! :) Aaah, nu kopplade jag att du hette Berg i efternamn! Haha, bästa efternamnet ever! :)

2010-12-19 @ 05:34:05
URL: http://infotio.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0