Snö i ögonen och överallt.

Oooiiihh! Uppe i varv? Hmm, nja, mjo, en del av mig är SKITTRÖTT på snö och snöstorm och att ens vara
vaken, medan en del av mig är lycklig och vaken och glad. Hehe. Det är den delen som lyssnar på Spotify och
fylls av endorfiner av en viss vacker röst som sjunger rakt in i hjärtat. Idag fick rösten vara med lite på jobbet!
Då blev jag MYCKET piggare och laddade in nästan en hel kollektion klänningar i ett svep. Nästan.

Wosch!
18 dagar, mina damer och herrar... det känns både som att tiden går fort, och olidligt långsamt.

Ikväll medverkar vi på konsert i Västerledskyrkan och jag hinner hem och landa lite, åtminstone.
Bästa Marina har bjudit på mat så det behöver jag inte stressfixa här hemma innan konsert. Nice! ♥
Det verkar vara slutsålt ikväll, I've heard, nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig.
Har köpt nya lösfransar av Elin which I lo-ho-hove och det KÄNNS som att de kanske åker på ikväll!
Inte BARA för att min mascara typ snöat bort, utan för att de är så snygga så man dör. Måste ha.

Skulle kunna ha dem varje dag. I promise. Det är väl okej att gå omkring och se ut som en docka jämt?
Om man KAN vara helt smashing snygg varenda dag så BORDE man vara det.. hahaha...


H e y ,   d i d   y o u   e v e r   w a n n a   g i v e   i t   a   t r y ?




N


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0