3 years och rep och middag.

Treårsdag idag, och du firar med att RÅKA ta bort hela gamla bloggen och alla inlägg om vårt samboliv? Great.
Inte ett dugg ironiskt. Nej, okej, inte du - HAN. Men hur som helst är det borta. Liksom oss. Borta.

Tre år sedan vi officiellt sett blev "ihop", tre år sedan den där bag-in-boxen, tre år sedan vi hade provglasögonen
från Favoptic på oss båda två, tre år sedan vi fick ett namn på vår status. Fastän vi hade hållit varandras händer
i några år även innan dess....

Bah. Jag lovar att jag är mer besviken än vad du är just nu..... : ( 




N e j .   V i l l   i n t e .


Har ganska så nyss kommit hem från Elin & Herman, H körde hem mig. Och hämtade, by the way. Thank you.
Vi har repat, snackat, käkat middag (jodå, fick i mig lite korvstroganoff minsann!), kollat tv, fikat, pratat om
maskeradidéer, yada yada. Har spikat alla tre låtar till "Höstkonserten" den 27:e, och även börjat snacka om
ytterligare ett gig. Wohoo! Och jag har inget speciellt att blogga om ALLS idag, och typ inga bilder, tråk tråk tråk.

  
                                   I kaminen brinner det varmt och skönt och fint iallafall.
 

Postat av: Carro

kasst... kasst... kasst... angående borttagande av bloggen...................................suck..

2010-10-06 @ 23:19:43
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

asså jag tycker att "skatta sig lycklig" låter SKIT-DUMT. Really. Jag trodde att de hette skratta sig lycklig, tills jag fattade att de tydligen va skatta och inte skratta. Men va fan vadå SKATTA? No.. hos mig säger man SKRATTA och inte fucking skatta.. blääääääääääääow.



hAHA, fast du är också gullig alltid ida! och jag vill veta hur ni gjorde thaigrytan!! :)

2010-10-06 @ 23:51:59
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

haha luuugnt.. :P de lät schysst.. ska prova göra nått i morrn tänkte jag.. grytbas.. de lät.. roligt.. fan kan inte jag få låna dig, mia, eve och hanna - jag vill också ha vänner o laga mat ihop med.. buhu.. haha vad deeeeeesperat jag låter ^^ den såg galet god ut iaf.. jag får dock ha nått annat än kyckling.. blir fan ALDRIG redo för att äta kött igen..

2010-10-07 @ 00:02:51
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Miche

Synd att du inte nämner att det var ett misstag och att det va pga att jag skulle lägga in världens snyggaste header. I din ära. För att överaska dig! Nä skit i att nämna det. http://www.flickr.com/photos/tobbelandgren/

2010-10-07 @ 00:06:26
Postat av: Ida

Hmm, tyckte inte jag skrev att det var med flit. Vet inte om det är en ära att göra parodi på nån och börja blogga fast du häromdan sa att du hatade blogg.se och redan lagt ner ditt bloggande här.



Men du kan ju fortsätta gnälla, det är ju alltid trevligt... passar ju bra eftersom jag är på så bra humör.

2010-10-07 @ 00:09:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja jag ska prova med det :)



fan jag som för bigsize ovanlighetens skull inte är i sthlm på lördag.. ödets ironi.. ^^ hm, blir iaf alltid lite avis när ni har era dagar ni tjejer, gah.. hur fixar man vänner AB..



Miche ja.. fattar dock inte hur man lyckas radera alla inlägg pga en header.. och, de har jag skrivit också.. hm, fattar inte riktigt varför headern skulle överaska ida eh.. men jag kanske är trög!

2010-10-07 @ 00:09:48
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Miche

Nä det var inget föresten. Godnatt

2010-10-07 @ 00:27:47
Postat av: linna

usch va trist att det blev tråkigt :( läste kommenterarena hoppas det ser bättre ut i dagsljuset.

kraam!

2010-10-07 @ 09:11:15
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0