Fredagskväll med Hanna & kidsen!

Har tillbringat fredagkvällen hos lillasyster där det bjöds på bakad potatis till middag med två goda röror,
och sen té och fika - ala fruktcocktail! Inte igår man åt det. Med grädde. Omnomnom. Drack nog lite för
mycket té, har kissat fyra gånger sen jag kom hem...

Nu är det dags för DUSCH (sorry grannarna) och sen imorgon måste jag gå upp tidigt (läs: för att vara JAG) och
på nåt vis GÄRNA få någon form av uppsjungning (sorry grannarna igen) och sedan ta tåget emot Stockholm.
Förresten var det ett SJ-tåg som spårade UR ikväll på gränsen mellan Norge & Sverige, på väg mot Stockholm.
Så jävla läskigt. Det borde inte kunna hända. Nästan så att jag hellre går hela vägen, men det lär ju ta lite mer än
de 38 minutrarna, som det tar med tåg. Yikes.



Laddaaaaa!! 
 
Ps, kolla vilken söt kompis jag har som vaktar mig i badrummet medan jag kissar... :

                        
 


Postat av: Eve

..och det jag tänker på är: Har du mobilen med dig när du kissar? ;P

2010-10-02 @ 00:16:02
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0