It got me too.

Fan fan fan. Jag stod och bloggade i den andra bloggen inatt vid tvåsnåret, och så kom det.
HOW IRONIC, jag som skrev igår om att man ska lyssna på sin kropp och att stressen blir
fysisk och yada yada. Pang. Där kom mitt migränanfall. Det började med flimret och direkt
när jag såg det så stängde jag ner datorn, åt alla värktabletter jag hade hemma - fastän det
inte funkar med vanliga - KASTADE linserna eftersom jag inte ville ta tiden att plocka ur dem,
ringde min kille, grät, fick panik, VILLE INTE. Kastade mig i sängen. Nästan hela synfältet borta
by then. Fan fan fan. Har inte haft migrän sedan i januari, tror jag. Och så kom det nu. It got
me too. Fan. Panik. Vill inte ligga där och önska att jag vore död p.g.a smärtorna. Försökte somna
fortare än vad som kanske är fysiskt möjligt. Jävla migrän.

Och tidigare idag, även Mia, skrev hon. Vad är det som händer? Har någon släppt ut migränfamkallande
ämnen i luften eller? Vad händer med oss? Idag mår jag dåligt och är migränbakis, med tunnelseende,
fler blinda fläckar än de jag alltid har - och efter varenda anfall känns det som om de hänger kvar,
jag är så rädd att jag ska ha såhär jämt, det har bara blivit värre sen januari 2008 : ( - det har domnat
lite i ena benet och armen och mitt huvud känns som en medicinboll. Och konsert idag. Fan fan fan.
Jag får alldeles för dåligt samvete för att göra precis så som jag själv skrev om igår; lyssna på min egen
kropp och stanna hemma och vila
. När det kommer till mig själv vill jag gärna pusha mig själv fastän det
kanske inte är det bästa,. Jag vill egentligen bara sova och gråta men så kommer jag tvnga iväg mig själv
på den där jävla konserten ändå. Fan Ida. Fan fan fan. Att vi nu är flera som är hemma på grund av migrän
känns så jävla sorgligt, jag är ledsen för vår skull, jag är ledsen för det känns som om jag sviker resten av
gänget ikväll, nu måste en låt strykas och nu jagar jag upp mig ÄNNU mer och det är väl fan det SÄMSTA jag
kan göra emot mig själv?! Varför är jag inte lika vettig när det väl gäller, som när jag skriver om det?

Jag vet inte vad jag ska göra.
  

Postat av: Anonym

Fan vad skumt! Min kille fick också migränanfall igår.....

2011-12-09 @ 14:41:56
Postat av: Carro

Stanna hemma Ida även om de e svårt men du mår ju verkligen inte bra så tvinga inte ut dig på konsert.. Många kramar

2011-12-09 @ 14:51:51
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: johanna

fina ida stanna hemma och försök sova, vet hur svårt det är! Men som du själv sa, lyssna på din kropp!! <3

2011-12-09 @ 15:29:58
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: S.

Uuusch :(

2011-12-09 @ 17:55:57
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Harry

Usch, va trist. Hoppas du mår bättre snart.

2011-12-10 @ 01:54:02
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0