Vad ska jag NU göra resten av kvällen?

Men! Jag har frågat det förr och jag frågar igen - VARFÖR ser jag helt gravid ut?
GLÖM att jag tänker käka middag om jag ser ut såhär redan innan!! Ouff.
...och bara för det började det lukta bebis här, bebishuvud lixom, vad är det frågan om?
Mohahaha. Glöm. Jag har ju redan en Bellabebis... ♥

                       

På jobbet har vi fått in fina sånahär "Pippitröjor", vita, röda & svarta. Jag tog givetvis hem en svart för provning
nu ikväll och tänkte köpa... men tyckte den var lite för stor, för att vara Small, kanske skulle man ta en ännu
större så den lixom är oversized och inte bara lite.. wrongsized? Äh jag vet inte... Anyhow så är de jättefina.
200:- kostar de, om någon undrar! Tråkigt att den inte satt sådär perfekt på mig som jag hade hoppats.
Det går sääääkert att skylla på min konstiga kropp, min korta korta överkropp med midjan på fel ställe.
Hmm, jag har ändå köpt så mycket stickade tröjor lately... ^^ Men ändå. BU! Ville ju ha.



                       Haha, pigg tjej?                                                        Too big....  : / 
 
På tal om det så skickade jag tillbaka de håriga stövlarna idag. Det sved, kan jag tala om!
Hoppas det går att få tag i dem på annat sätt. Vill verkligen verkligen ha dem. Igen.
 

Postat av: Anonym

Var jobbar du? Kan man beställa kläder från ditt jobb? :)



Kramiz

2011-12-20 @ 21:13:16
Postat av: Ida

Jag jobbar på Nightmare outlet, vi säljer mest fritidskläder, typ, men får även in en jääävla massa annat schysst som jag gärna kastar mig över ; ) Som t.ex de där jeansleggingsen som kommer från Vero Moda som vi tar 60:- för istället för 369:-.... ^^ Det finns butik här i Enköping - och vi har den största butiken, men även i Eskilstuna, Sala, & Hallonbergen (Sundbyberg). Man kan INTE handla online tyvärr!

2011-12-20 @ 21:18:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: :)

ÅÅhhh!!!! Låter helt wooow! Var i Eskilstuna finns butiken? :))

2011-12-20 @ 21:41:54
Postat av: Carro

Jag tycker ju att du är såå liten..... Men jag ska va tyst, man känner mest själv såklart... Men herregud!!! Don tröjorna.... I must have!!! Alltså måste!!! Hur är dom i storlekarna? Om jag skulle sätta in pengar skulle du kunna köpa nån då? Fast jag får pengar först på fredag i think... Tror du dom finns kvar då?? Fan jag måste ha en sån... Har jagat aslänge....

2011-12-20 @ 22:44:50
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

kommer gärna förbi nån gång.. hinner dock inte nu :s kolla gärna storlekarna.. jag är ju typ eh ... 30 kg större än min egentliga size right now.. men de ska jag ta itu med efter jul, så ja .. borde väl ha M-L kanske? Dom finns inte i bebiskläder med det mönstret? Eller i mössa? Oh, vill vill ha en tröja iaf.. helst både en vit och en blå röd va ju också snygg men nej måste hejda måste hejda måste hejda mig lalalalalala... nej men öhm.. en vit iaf... fast åh.. blå är ju med himla fin....

2011-12-21 @ 01:23:10
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: kattis

jaa visst är han gullig, världens sötaste kille =)

Vi kommer ner över jul, tar med oss den lille. Åsa hade kollat med alla om de va lugnt om vi tog med han och de va de. Så ni får träffa våran nya familje medlem =) kram!

2011-12-21 @ 08:37:32
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: kattis

jaså? hon sa att hon pratat med alla. Men kan lova att han inte är nå farlig =)

2011-12-21 @ 17:23:05
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0