Godmorgon?

Det är söndag idag va? Haha. Usch vad trött jag är.

Och jag HATAR hans mobilbatteri för det går fan inte att ladda.
Och så kommer han inte in på Skype. Snark snark snark.

Jag sov till klockan 13 och sen har jag suttit och sängen och bara LÄST sen dess.
Kommer ha läst ut den där boken redan idag. Började igår. Fan! Så bra, så bra.
Det är en sån bok som man vill att Hanna ska läsa, med sina små kids, och Elin
skulle säkert också älska den, och nu vet jag ju inte vad mina andra systrar läser.. 
Och på tal om systrar så fyller Annelie år idag! Grattis älskade syster! ♥ ♥ ♥
Ringer när jag käkat frukost. Klockan är ju ändå... tre...

Men kom in på Skype då... jävla Skype. Jävla dator. Jävla kommunikationssvårigheter.
Han ska ju strax iväg och reeepaaaaa lixom. Jag vill prata! Gnnnffhhh!

JAAAAA, ♥ is online!
 
 

Postat av: johanna

sv: well kan hända att jag har shoppat liite.. (a) haha

2011-02-20 @ 18:12:35
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Lixy

nej det är inte mina

2011-02-20 @ 19:21:59
URL: http://lixy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0