Soffpotatisblogg.

Efter att ha legat i soffan i samma ställning i exakt SJU timmar (förutom då jag gick upp och sjukanmälde mig
för resten av dan också, 11:20)
så tyckte jag att det var dags att ta en bensträckare med tillhörande kisspaus.
Ja, eller hur, en PAUS ifrån att ligga ner...? Är inte lika yr nu men mår fortfarande lite illa. Fast det kanske inte
är så jättekonstigt när man ätit lika mycket i ÅR som en normal människa gör på en DAG typ... N skrev nyss
nåt om frukt och jag blev så sugen.. har inte köpt frukt sen i, vadå, oktober? Typ? Min mage vill ha frukt!!

Nån som vill maila några äpplen & bananer till mig...?

Imorgon är det röd dag men jag ska ändå upp typ 8-ish, för att gigga lite. Oh yes.
Min röst vill INTE, men jag får ladda med lite Vocalzone's och honungsvatten, typ...
Och på lördag sjungs det på bröllop! Rösten, have mercy! Sen KANSKE du får vila lite!!!!
(förutom alla jäkla torsdagar - som jag visserligen ser FRAM emot...) 

                                           Kolla, såhär snygg-sjuk har jag varit hela dan:

                                        

Postat av: Sabrina

Du är snyyygg :)

2011-01-05 @ 17:54:04
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: carro

du är allllltid snygg ju :P oavsett om du är sjuk eller inte :P



min hals är skit.. men jag blir väl bättre snart.. ja de känns som många inte är helt pigga alltså.. kraam

2011-01-05 @ 18:20:19
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Nils

Du verkar inte utvecklas.

2011-01-05 @ 18:31:40
Postat av: Ida

Haha, vad fan är DET för kommentar, "Nils"? ^^

2011-01-05 @ 19:02:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur orkar du sminka dig när du är hemma och är sjuk? Själv ser man ut som ett jävla vrak när man är hemma och såsar runt :P

2011-01-06 @ 00:11:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0