Lång dag, många soliga bilder.... ☼

Alltså HUUUUUR bra dag har man haft idag? Typ SÅHÄR bra!! Har tagit 60 bilder och vill säkert
slänga in typ alla, vi får väl se hur lång tid DET tar! Nu är klockan 23:40. *trumvirvel*

Började med att vakna efter ALLDELES FÖR LITE sömn, och inleda dagen med glass och sol med lillasyster
ute på min gräsmatta. Det var.... hett. Och nice.





Sen tog vi varsin dusch, Hanna hämtade kids på dagis och sen möttes vi upp på busshållplatsen för att
åka ner på stan! En väldigt snabb vända på H&M och Lindex, sen promenad ner mot familjen Winterliden! : )






                        



                      För här på Playa Winterliden var det dags för skolavslutningsfest i solen!
Vi grillade korv och åt en massa gott, folk badade, alla svettades, barnen röjde runt och sen fikade vi.
          Ända tills klockan var närmre halv elva, stannade vi och hade hurjävlatrevligtsomhelst. 





                         











Tack min älskade familj för en underbar dag ♥    (hoho, en timme senare...)
 

Postat av: Carro

wow.. what a day :) ser awesome ut :D och vilka fantastiska bilder :)



den där poolen... är de din syster som bor sådär? I want! fråga om vi får flytta in, vi är två plus kisse och bebis i magen :)

2011-06-11 @ 01:47:59
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: johanna

Men asså fusk med pool! Jag vill också ha pool!! :D

2011-06-11 @ 09:31:47
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: S.

Ååhh! underbart!

2011-06-11 @ 10:12:19
Postat av: Åsa

Ho ho !! Hon med poolen här ;D

Tack Ida, för så många fina bilder !! Tänker kanske sno nån, om det går för sig ;) är ju så dålig på att både vara värdinna OCH komma ihåg o fota jämt. Tur att du står för det ena iaf ;)så står jag för det andra !!..

Fasen så fint väder vi hade turen att få, och alltid kul med (nästan) hela familjerna tillsammans.

Vi gör om det på midsommar igen kanske.. :) ..??

massa kramar

2011-06-11 @ 10:45:52
Postat av: Åsa

.... och, HA HA , det ser ut som om vi dansar långdans på den bilden där Micke håller på att jaga mig, för ikastning i poolen.... awesome :D

2011-06-11 @ 10:48:07
Postat av: Carro

just de.. jag VET ju att de e din syster som har pool ^^ klantig jag är, har ju sett den förut.. but still - jag villl haaaaaaa en pooooool :DDD



måste säga att bilderna på rosen är FAB!

2011-06-11 @ 14:06:00
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0