Kalas x 3, in one!

....och sen så FORTSÄTTER vi med den här dagen, som har tillbringats i Västerås på kalas! Gånger tre!
Fast på ett och samma. Lixom. Grattis Lucas, Clara & Annelie!! ♥

                           

      Först käkade vi MASSOR med tacos och sen blev det MASSOR med fika. Jag är såååå mätt... : P
                                            (...OCH har fått med mig matlåda hem!)


                                    

Om man lämnar sin mobil på bordet och går därifrån, kan man hitta den full med sånahär bilder lite senare: ^^


                         


                                                                   Hahahaha!


                        Sen åkte vi hem, och det snöade massor!! Måh! Det kändes... fel.
                                Viggo: "Det SNÖVAR!!" Hahaha, aaaaw... lillskrutten. ♥

Jag invigde skinnjackan för i år, alldeles lagom eftersom vi förflyttade oss med BIL dagen till ära....




Och nu är jag så trött så trött så trött men hoppas jag orkar vara vaken en stund till så jag kan prata lite Skype
med min älskling! Imorgon är det styrelsemöte på kvällen och förhoppningsvis är det fint väder på dan så man
kanske orkar gå ner på stan... och kolla på lite tyg, kanske....

Godnatt godnatt ♥
 

Postat av: johanna

Den där skinnjackan är så stört snygg!! :)



sv: mååh najs! Såg Hoffmaestro live i somras och vilket galet drag det var!

2011-03-27 @ 22:59:15
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Herman

Sjukt bra mina bilder blev!

2011-03-27 @ 23:11:49
Postat av: maja

Haha, alltid lika spännande att lämna mobil eller digitalkamera på kalas:)

2011-03-28 @ 00:28:26
URL: http://maja1983.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vill väl OCKSÅ ha tacos! MÅH!

Vi ses ikväll <3

2011-03-29 @ 06:33:56
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0