Miaooo!

Idag fyller MIA år och det ska firas med glasskalas hemma hos henne strax! Hurbrasomhelst!
Jag väntar på Hanna och sen är det dags att sticka. Gummistövlar på! Hmm. Det är typ storm.
Mysigt. Och nu ringde Hanna. Om stormen. Hagel på ingång känns det som! Kul att GÅ!

Aja. Kalas! : ) ♥




Postat av: Lajl

sv: jag kom iväg på mötet med andan i halsen. men de gick bra. eller okej. de är ju inga roliga grejer vi snackar om. suck.



nej, jag står nog över att måla dem. för ett tag iaf. det finns ju vita att köpa. de hade jag hellre velat ha. men nästa projekt blir ist att måla 4 "trä" stolar vita. hah. nån sorts av terapi maybe?



lämgesedan solen visa sig här. det har regnat de senaste dagarna bara. tråkigt. grått. tröttsamt. =/

2011-05-17 @ 20:13:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0