Sweet smell of....

När jag blir stor ska jag ha balsampopplar i min trädgård.
Den doften betyder så mycket för mig, den för mig tillbaka till tonåren,
de träden luktar så otroligt sött och gott och jag är så himla GLAD att
de finns i närheten av mig där jag bor. Varenda gång jag går förbi
fotbollsplanen på väg till Ica Maxi så andas jag in extra mycket.
En riktig nostalgidoft. I love it. Fina fina träd. Yummie.



(t.o.m trots min täppta näsa så kunde jag känna dem idag)
 


Postat av: Storasyster Annie

Visst är det ganska fantastiskt hur mycket minnen och känslor en doft kan föra med sig?

Jag pratade faktiskt om just doftminnen med Marita & Elin när vi träffades i fredags, och jag har många som jag förknippar med Hanna-Sofia, mamma & mormor.

Puss & kram älskade <3

2011-05-30 @ 23:36:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0