Knaaak! Mmmm.

Upp 10:15 på min lediga dag (nu tänker ni såhär - vadå, det är väl inte så tidigt, vi går ju upp klockan halv 5
och tar hand om ungarna / motionsspringer / åker och handlar / storstädar - eller vad ni nu gör, meeen så 
funkar ju inte Kawrt-nee) ...... (lång parentes, var var jag nu?) ...... för att gå till sjukgymnasten kl 11:30!
Det gick bra, och gud så skönt! Jag låg ner på britsen med kudde under huvudet och rund kudde under knäna,
och så drog hon i min nacke, och böjde & bände och grejade, jag tror jag blev flera centimeter längre! Det var
nice, och så masserade hon vänstersidan av käken & runt örat & upp på skallen.... hade kunnat somna.... 
Hann inte klämma in henne nånstans i nästa vecka, så nästa gång blir måndagen den 17:e. Efter konserterna
och efter jobbdag. Kan vara skönt, får gå hem och lägga mig efteråt så jag får min sovmorgon också... hihi.

Fan vad glad jag blev när jag hittade / återupptäckte / fell in love with all over min ena vinterjacka som jag köpte
förra året. Hade ju lite ångest då. Kunde inte välja. Hittade ingen "perfekt" till ett bra pris. Ville köra på det enda
rätta - svart - men min jackgarderob är ju typ inget annat än svart... så det blev en grå! Använde den EN GÅNG 
och det måste varit dumt ljus ute, för jag upplevde den plötsligt som LILA... Måh. Köpte en till - eller rättare sagt,
min kille köpte den till mig, och det blev en röd. Den var på mellandagsrea då så det blev väääldigt bra pris! 
Hade tänkt sälja den andra grå/lila men... som vanligt... så blev det visst inte av... alltså jag tycker ju fortfarande
den är JÄTTEFIN! Så igår tog jag fram den för att kolla om jag eventuellt kunde måla på den eller nåt, alltså på
ryggen eller så, för att göra den lite roligare. Jag vill ju inte vara någon mainstream lixom... och då såg jag ju att
den hade - som min röda inte har - en dragsko i midjan så man kunde få lite bättre form på den! Alltså det här 
är en funktion som jag inte börjat använda förrän förra året! Har alltid tyckt att det är asfult - på MIG - men min
kropp har ju förändrats rätt mycket sedan jag tyckte så, och min regnjacka som har så sitter ju SKITBRA,
så blev jag lite besviken när den röda inte hade så (bara på framsidan, det gick lixom inte att dra in den i ryggen
som jag ville) - oooooch så upptäckte jag som sagt att den gråa HADE DET. Så nu får den stanna. Nu ska
jag använda den igen. Hahaha. Världens längsta förklaring... (typiskt mig)

 
Men undrar fortfarande om jag ska måla nåt på den, typ stor döskalle på ryggen? Det hade ju känts lite mer
som "jag". Hehe. Pimp my clothes lixom. Nu kommer ni kanske säga NEJ NEJ NEJ men det struntar väl jag i! ^^ 


Kanelkaffe i glaset, och lite mindre snö i fönsterkarmen än igår.... : ) 
 

Postat av: Patrik

Klart du ska pimpa jackan om du vill det :)

Kanelkaffe, är det "bara" kaffe med kanel eller är det något annat special också?


Svar: Nej det här är bara så simpelt som det låter, har blandat ner kanel i kaffet : ) Mmm!
Ida

2012-12-06 @ 17:03:20
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0