Nu blir det andra gula bullar.

Bra dag! Kände mig extra lycklig eftersom jag skulle få jobba med Madde igen, det var längesen sist!!
Tog med lite kaka och bjöd på också, yum yum. Strax innan lunchen kom Hanna & Viggo och hälsade på,
det var ju himla trevligt, och så tog vi en gemensam lunch (fika för deras del) på Donken. Hurraaa! : ) 


Viggo - efter att ha ätit upp den där jättemunken doppad i choklad: "Nu vill jag ha paj!"  ( ♥ ) 

Sen när jag var klar med jobbandet ala 19:15/20 eller nåt, så skjutsade Madde mig till Hanna och familjen
så vi kunde busa och mysa lite till! När kidsen gått och lagt sig, och mitt i alla bra tv-program så blev det
lussebullsbak! (...en sådan lär jag få i jul, lussebullsröv...) 


Kände att det krävdes lite färg och fortsatte såhär;  (Hanna hade inga russin hemma dock!) 


And they were goooood..... ♥

Och nu är klockan massor massor och jag borde ta piller på en gång och gå och göra mig klar för sängen.
Duscha också. Fan vad klockan gick fort! Kanske inte så konstigt när jag kom hem typ... halv 12?
Godnatt you guys!
 

 
AWESOME FACTS: Mina tre senaste inlägg inklusive detta är alla publicerade på klockslag som slutar på :00.
                               På sekunden. Sjukt skillat av mig. Ja jävlar. 

                               ... och jättemånga innan det också! Jeeeebus! Tooookigt! ^^ ^^ 

 

Postat av: S.

Goda ser de ut!

2012-12-05 @ 07:30:54
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: S.

Goda ser de ut!

Svar: Oh they were... : D
Ida

2012-12-05 @ 07:30:55
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Eve

"Tomten jag vill ha en RIKTIG röv...en sån som man haaar...när man är normaaaaal" (melodi: ja det ser du ju)

Är det lussebullar jag ska äta alltså? ;P

Svar: RRRRÖVEN raskar över isen!!!
Ida

2012-12-05 @ 08:18:43
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Eve

Haha, nu tänkte jag på att bara för att det står "gula" i rubriken, så förväntar man sig på nåt sätt att första bilden ska gå i gult..höhö! Im wierd!

Svar: Och du ba... är jag färgblind nu också? ^^
Ida

2012-12-05 @ 13:19:32
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0