Inga bananrepriser.

Nej, nu får jag ju inte missa Melodifestivalen igen! Förra veckan var jag ute och missade allt.
Så typiskt, eftersom jag känner en som var med! Snygga Andrea i bananoutfit! ^^ Fan, och inte kan
jag se det nånstans på nätet heller eftersom de gick till andrachansen och inte får spelas innan dess.
Daaaarn. Nä, nu blir det soffan med skrynkliga diskfingrar och hårig katt.
.
.
.

Postat av: Harriet

Va muppigt! Men visst, det blir väl mest rättvist så eller nåt.

Men det var tur att jag bestämde mig för att se slutet då iaf, hade nästan tänkt skippa det och ist sett det på svtplay typ nu.. trodde det gick iom att jag såg första delfinalen där i måndags. Antar att de missat att ta bort.



Men med allt det i åtanke så tycker jag 3 chansen är skumt, kul men skumt, jag menar hur mycket har inte de låtarna spelats överallt.

2012-02-12 @ 01:43:07
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0