En lördag i danssalen.

Heeeldag i danssalen! Fast vi fick faktiskt sluta lite tidigare än vad vi skulle, pust! Det var skönt,
energin låg lite på minus där på slutet. Men det känns så himla bra nu! Vi började 9:30 imorse så
vi har nog bränt en hel del kalorier idag... ^^ Och solen bara skiiiiner som den gjort hela dagen! 



                             Haha, här snackas det detaljer.... hur var det med fingrarna? : ) 

                                                                    Sådärja! 

 
Men nu är jag alltså hemma igen. Med tidningen på golvet innanför dörren. Med mig själv på framsidan.
Åh! Så himla knäppt! Jag är ju van att vara med i tidningen, det har ju blivit några reportage om Återsken
genom åren och rätt många framsidor för mig också, men det här är ju nåt helt annorlunda.... : ) All alone.
All me. Inget hemligt, inget dolt. ♥

Om en vecka är vi mitt emellan två konserter. Vi har framfört fredagens klockan-20-föreställning och lördagens
klockan-15-föreställning. Sista kvar. Lördag klockan 20. Omladdning, urladdning.
Det finns ungefär ett tjugotal biljetter kvar sammanlagt på Johansson's, så det är näääästan slutsålt! Skitroligt!! : )  
Skynda er nu, om ni inte köpt redan! You still have the chance...!

Och själv är jag helt slut. Har massor med städ och disk att ta hand om (som lixom blivit sista prio de
senaste veckorna känns det som) men helst av allt vill jag bara SOVA nu. Vi får väl se vilket jag väljer!! : ) 
 
 

 Oh, här kommer lite bonusbilder från Eve! Tack gumman för att du också har kameran framme! ♥ 

              

Postat av: Eve

Åh åh...anytime! <3 Nu snor jag av dig! :)

Svar: Sno away! :)
Ida

2013-04-20 @ 22:16:07
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0