Oh, disco.

Har haft en jättebra och faktiskt rätt aktiv dag och hoppas att det räcker för att min kropp själv ska hitta
till sömnen inatt. Mina piller är nämligen slut, men jag kan förhoppningsvis hämta ut nya på måndag.
Jag ska ju jobba imorgon också så sömnen känns rätt viktig! Tog sista pillret igår kväll men hade ändå
svårt att sova. Går igenom mycket nu som känns jobbigt men jag försöker hålla mig uppe över ytan.

Både igår och idag har jag hängt med Bea efter att jag jobbat, igår solade vi solarium (ingen predikan, tack! ^^),
och det var jääävligt sköööönt, och sen tog vi ett Donkenhäng på några timmar. Pratade massor. Lovely.

                                          Molly i rätta Beatles-andan på repet imorse!! ♥

                                         <--- ...like a bozz....

Och IDAG (efter att jag varit med på lite dansträning imorse mellan 10 och 11:30 ca, och sedan jobbat till 18)
har vi varit iväg till Västerås och discobowlat!! Jag & Bea & Per. 3 letters rule. Jättekul! Och jag måste ju säga
att jag nu lokaliserat var bowlingmusklerna sitter. Inte så oväntat i höger underarm, men även i vänster rumpmuskel
och i höger ljumske. Wooo...-hooo... Alltså jag är så klen! Kunde knappt lyfta ett mjölkpaket när vi var på Ica sen.
Och bildörren kändes onormalt tung. Hahaha! Ska bli spännande att se hur det känns på jobbet imorgon... ^^




 

Efter bowlingen tog vi en Max-middag (mycket burgare nu...) och sedan den där svängen på Ica. Och sen hemåt.
Och nu är jag här. Men jag tänkte inte bli så långvarig i vaket tillstånd. I hope. Bara att försöka omge sig med
fina tankar, mysig pyjamas, täcket + överkastet + filten + mössan (....ja, ni ska bara veta vilka enorma högar
med hår som ligger runt min säng annars... : / )* som gärna dras ner över ögonen också bara för att bli så
omsluten som möjligt. Visste ni att jag inte kan sova om jag inte har täcket över öronen? Båda öronen måste
vara täckta. Antingen ena örat mot kudden och sen täcket uppdraget över det andra, eller om jag ligger på rygg
så får jag bulla upp täcket på sidorna. Naket öra = jättejobbig känsla = kan inte somna.

            *  *

                                                     Men....... vi löser det här, va?

Tack Bea & Per för idag, och för igår, och sen kör vi Hipp Hipp-race next time. 


Postat av: Natalie

Know the feeling! Och täcket måste vara tuuungt! Man kanske skulle satsa på mössa med öronlappar, som man knyter under hakan? Jag tycker du borde få ett bolltäcke utskrivet!

Svar: Jaa, det där täcket har vi väl pratat om förut? Har även hört det från andra ställen... ja, det borde jag ju verkligen kolla... men vem ska man prata med då?
Ida

2013-04-07 @ 08:11:54
URL: http://nataliediana.blogspot.com
Postat av: Sofia

Skönt att det är fler! Förut kunde jag inte sova utan att ha håret över öronen, något som jag blev tvungen att vänja mig av med när jag klippte kort - och även rakade sidorna... :) Nu får täcket agera öron-täckare ibland. Öronen känns som ett himla utsatt område när man sover, av någon konstig anledning.

Svar: Haha! Kul att några känner igen sig!! : )
Ida

2013-04-07 @ 12:43:42
URL: http://sutjeti.wordpress.com
Postat av: Mia - kakor, klänningar och svunna tider

Ha! Jag kan inte sova om jag har fötterna utanför täcket!

Svar: Alla har vi våra små egenheter! : )
Ida

2013-04-08 @ 13:37:13
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0