Glömde posta.

HAHA, skrev det här nångång strax före kl 16. Nu är den strax före 19.
Var visst lite FÖR trött.... men åh vad skönt det var att sova!!
Anyhow, här är mitt 
inlägg som skulle ut för tre timmar sen;


Sjukgymnasten sa att jag kändes mycket rörligare i nacken och inte lika stel & spänd. 
DET VAR JU SKÖNT ATT HÖRA! Sen drog hon lite i min käke också, usch, det är inte
så skönt, fast samtidigt är det ju skönt när den rör på sig lixom... pain AND pleasure!

Vi bokade in ett nytt besök den 24:e januari (innan dess har jag inte råd, ehm...) och sen
sa hon att jag kanske inte behövde komma dit mer. Fast jag tror jag behöver det ändå.
Vågar inte ta hand om mig själv, helt själv! Vill fortfarande ha typ akupunktur eller nåt.
Även om det kändes lite bättre nu så vet jag ju att det här är ett stort problem som jag
haft länge, och säkert kommer ha länge om jag inte behandlar det rätt. Så, ge mig mer!

Förresten upptäckte jag häromdan att stämbanden kändes bättre än på mycket, mycket länge.
Alltså, om det är på väg att "lossna" och bli som vanligt igen så kommer jag nog grina av tacksamhet
och lycka varje dag resten för av mitt liv. Så mycket saknar jag min sångröst, som den var förut.
Jag "ropar inte hej" ännu, inget kommer av sig självt, det är resultatet av att kroppen kanske börjar
må bättre (som jag hört idag, käken mår bättre & nacken mår bättre men det kräver ju en massa jobb!) 
och jag hoppas det fortsätter åt rätt håll nu. Jag vill må bra. Jag vill sjunga. Jag vill alltid sjunga. 



Fast nu vill jag bara sova. Kom, katten.


Postat av: Carro Blomqvist

åh. undra vart min sån mössa är..

hoppas din käke blir bra nu och stämbanden!

Svar: Inte fan går det fort iaf. Blir så lätt otålig!! Låsningen i 17 veckor och ska fortsätta käkträningen flera gånger om dan i två månader (som jag hållt på med i ungefär 3 månader)... jävla crap, man vill ju bara att allt ska funka! Men ja jag hoppas också att det blir bra, gärna så fort som möjligt..... : )

Bästa mössan ju! ♥
Ida

2013-01-07 @ 22:36:58
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0