Things to love. And not.

Idag gick jag till polisstationen för att fixa nytt leg. Eller, ett "internationellt ID-kort" blev det.
400 kronor fattigare, samt en foto-ångest rikare. Jag tänkte att det KAN väl inte bli värre än den
förra bilden, jag lixom LÄNGTADE efter att ta nytt foto! Men så kände jag mig helt jättesvettig och
ful när jag kom dit och så tog de kort på en gång! Och jag tror inte ALLS att jag blir snygg fastän
jag kände mig ganska snygg när jag gick hemifrån! Jävlar! Får man fixa ett nytt om man inte är nöjd
med bilden eller? Lätt värt 400 spänn till..... *nojjar*

Anywhore. Gick och träffade Eve & Källa sen. Eve var hundvakt åt den här lilla godingen, som heter Yra!
Ni som känner mig vet ju att jag är hundrädd... jag gillar inte hundar speciellt mycket alls. Jättedumt
eftersom min pojkvän är hundgalen! MEN den här lilla raringen var ju lätt den bästa hunden jag någonsin
träffat! Hon kröp upp i mitt knä och vi gosade och busade. Åh!  


                 (och här har hon lagt sig tillrätta under mina knän efter att vi haft dragkamp...)


Sen mötte jag upp lillasyster och tog en fika utanför Tammerfors - kycklingmacka & kaffe - och sen tittade
vi in på en Secondhandbutik 5 minuter innan stängning. Det var ju inte ens meningen. Och jag hittade,
precis innan vi skulle gå ut, vid dörren; den här stooora fina kudden! Precis likadan som Cia's två som jag
alltid älskat! Jag köpte den på direkten! 79:-, ett fynd tyckte jag! : ) Yaaayz!


Yes, that's some large pillow right there. Den där rosa till höger var lixom min största tills nyss! : D 

Nu ska jag packa klart Malungsväskan, imorgon sticker vi iväg på dansbandshelg! TJOHO! 3:e året i rad
för mig & Lina! Pepp pepp pepp! 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0