Fat & sugar

Seriously, somebody stop me!?

 
Jag vill inte ens försöka säga att det har ett samband med att jag har mens. Jag är alltid en godisråtta.
Men denna chokladchock i kylen just nu? Kan tilläggas att det är tre Malteserpåsar på bilden (100 g), och då
har jag redan ätit två... Hehe. Men inte bara idag!! På typ.. två dar... 

Nu ska jag diska lite till. Och sen blir det faktiskt potatis-/purjolökssoppa. Längesedan jag gjorde det... : ) 


                        
 
Sista bilden är från häromdagen.... ja jag säger ju det... fett & socker! ♥
Är ju ändå matstörd och äter inte som jag ska, väger upp såhär. ASBRA, nej jag vet, jag vet.
 

Postat av: Patrik

Är väl kroppens sätt att skaffa den energi som behövs, fett och socker är ju energi. Brukar äta lite lika jag också om jag fuskat med maten… massa godis, snacks eller choklad. Kroppen liksom begär det :) Kan äta en påse med ostbågar på tio minuter, medan jag lagar mat….

Potatissoppa med purjolök lät riktigt gott :)

Svar: Den blev mycket god! Nu skvalpar nog min mage...
Ida

2013-10-29 @ 22:08:32
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Hah jag har också börjat äta otroligt mycket fett och socker sen jag blev dumpad. Det är okej! Man får göra så kan jag tycka.

Svar: Jag har alltid gjort det. Äter överlag mindre än innan... så för mig är det inte därför.. ^^
Ida

2013-11-01 @ 09:37:50
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0