This monday.

Inatt sov jag inte alls mycket, men kom iallafall upp klockan 8:15. 
Det nalkades frukostbuffé på Ikea minsann! Jag åkte dit med Elin, Herman & Molly. 
Kan verkligen rekommendera deras frukost! 29 kronor bara! Woop woop.

 
Sen blev det en sväng på H&M där jag hittade världens bästa grej! (typ, lätt topp 5 iaf) 
Har ju dreglat över Henriks skor sedan april 2012, och nu ääääntligen har jag fått ett par egna SKO-VINGAR!

 
För övrigt har H&M utökat sitt sortiment... kul, tyckte Herman & jag som var snabba på mobilkamerorna... ^^


OCH DET VAR FAKTISKT INTE JAG SOM GJORDE DET, det var så redan. Hehehe.

 

Postat av: johanna

åååh vingar på skorna, fint!! :)

Svar: Såååå fina <3 Tack!
Ida

2013-10-21 @ 21:26:50
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Sara

Kul att h&m kommer på såna roligheter!

Svar: Om du menar vingarna till skorna så har de härmat Adidas, men YAY for me :D
Ida

2013-10-22 @ 12:16:42
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0