Onsdag.

Idag efter jobbet (där det kändes som att varje timme var minst två timmar lång) så gick jag över
till Hanna och Luciaövade lite, samt fikade framför Dessertmästarna med henne & Oskar. Mys!

 
: ) Det var bilder från inatt! Idag har jag bara tagit de här bilderna, på min nya snygga mössa från jobbet:

 
Coooovl med nitar, i typisk Ida-stil! Yay! Så jävla ypperligt pris också. Tur att jag inte köpte 
den nästan identiska som jag hittade på H&M förra året, som kostade typ tre gånger mer.. : ) 

 Alltså jag använder peruken nästan jämt nu. Orkar aldrig fixa håret för det är så jävla långt och
bångstyrigt. Speciellt inte när jag ska jobba. Eller ha mössa. Lixom! Det går ju inte då ju. Då är
peruken mer mössvänlig. Har inte börjat använda den nya än (samma frisyr). Ska se till att fixa
iordning den, tupera, style:a, osv. Vill ju helst ha den på konserten på lördag... hmm. GÖR'T! 

Imorgon måste jag fixa scenkläder. Det har lixom fallit bort i all sjuka. PALLA VARA SJUK!
Har konsert om två och en halv dag och jag är fan inte redo. Uäh. Kom igen kroppen.
Make som fucking miracles. 
 

Postat av: Carro Blomqvist

den där mössan är sjukt snygg!!!! och du me!
inte kul å va sjuk, de e jag också.. it sucks, bigtime.

Svar: Näää jag är så less, snart åtta veckor krasslig.. uh. Konsert om två dagar. Pepp! Hmm. Krya på dig raring!
Ida

2014-12-04 @ 12:12:05
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0