Ögoninflammation....

Igår när jag vaknade var mina ögon lite svullna och klibbiga (sexigt, jag vet) men jag var lite osäker på om
det var p.g.a alla tårar kvällen/natten innan, eller kanske rentav linserna. Det är ju inte så bra att gå med linser
i när man är förkyld osv. Men det kändes bättre under dagen och sen tänkte jag inte så mycket mer på det.
Förrän jag vaknade imorse och inte kunde se. Ögonlocken satt fast i varandra och jag kunde inte ens få upp
dem! Sköljde med varmt vatten för att lösa upp det, det blev som snoooor, så äckliiiigt! Ögonen är röda och
irriterade och det var bara att sjukanmäla sig (kul...) och nu tillbringa resten av dagen i glasögon, icke omgiven
av folk. UHU. Det är så olägligt. Sjukanmälde mig även för morgondagen med tanke på smittorisken, det tar typ
3-4 dagar innan det går över läste jag... kan inte ha linserna heller och jag blir så yr av mina glasögon så det
går ju inte att jobba av många skäl. Red eyed and yucky...  USCH VAD TRIST.

Jahapp, så dagen såhär långt har bara inneburit lite telefonsamtal, en pyjamas, en onepiece, ett täcke, två
smörgåsar, té, Ellen DeGeneres Show... helt okej so far med andra ord. Men inga linser i. Så jag är lite yr.
Att missa showträningen ikväll är INTE BRA dock...

 
 

Postat av: johanna

krya på dig! :)

Svar: Thank you... : )
Ida

2014-02-25 @ 14:23:54
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Patrik

Jobbigt med ögoninflammation, hade det en gång när jag var liten…

Du passar i glasögon (också, för du verkar passa i precis allt).

Krya på dig!

Svar: Har inte heller haft det sedan jag var liten, det är sjukt nasty, hahaha! Fast just nu under dagen har det inte varit någon större fara, som tur är. Att vakna upp på morgonen och inte kunna öppna ögonen är sjukt otrevligt.
Tack så jättemycket : D
Ida

2014-02-25 @ 19:28:47
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0