Torsdagspepp.

Åh, inatt sov jag så jävla bra. När jag väl somnade, nångång efter 2, innan halv 3. 
Vaknade inte en enda gång under natten, eller morgonen, innan klockan ringde! 
Tog ingen tablett igår heller så är glad över att jag sov så bra ändå. HALLELUJAH.
Tog p-piller vid 10, då ringde klockan första gången. Lyckades somna om och sov 
djupt tills klockan ringde nästa gång, har drömt helt sjukt mycket! Sen var det dags
att gå upp och tvätta, trots att jag gärna legat kvar och sovit denna skööööna sömn
forever and ever. Men solstrålarna utanför, som ville leta sig in genom gardinens springor,
gjorde det ganska lätt att kliva upp ändå. Mys! 

Ner i tvättstugan, washie washie, snart torkie torkie, har precis ätit frukost och Hanna har påmint
mig om att jag har tid hos henne idag (på läkarmottagningen där hon jobbar) för blodtryckskoll.
Det hade jag faktiskt inte glömt, men jag är glad för påminnelsen, så snurrig i huvudet som jag
är, glömmer både det ena och det andra hela tiden. Nä, nu ska jag ner i tvättstugan igen! Tjohoo!

Ikväll är det showträning!! ♥ DO I SEEM PEPP?
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0