En vänlig glömskas rika dräkt.

Har fortsatt med min "krage" idag. Sytt på band - which I made by myself! - så jag kan knyta den i ryggen
och alltså för första gången ha den på! Yayz! Tycker den blivit riktigt bra! Chiffongdelen har jag inte sytt fast
då jag tycker att den funkar väldigt bra även utan, och om man knyter den så sitter chiffongdelen (som sitter
underst) jättebra ändå. Så, som det ser ut nu får den vara löstagbar. Weee!

Det går inte att ta schyssta bilder med webcamen, det syns lixom inte...  

Nu har jag duschat och sminkat mig också, mitt i inlägget som jag inte postat ännu.
As usual. Jahapp, kombinerad lunch/middag har blivit ett halvt äpple. Hmm!
Måste komma igång med maten igen, men det är svårt när magen bara bråkar med en.

 
 

OCH SÅ GLÖMDE JAG POSTA IGEN, IGEN, och nu är klockan 23:30.
Why am I not surprised? 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0