Oh the action!

Okej. Såhär är det. Igår var det konsert. Det gick bra. Och det var jättekul! Några överraskande ansikten
i publiken som jag blev glad att se. : ) Efteråt blev det det obligatoriska Donkenbesöket, och sedan var vi
bjudna hem till Renée för att partaja lite och runda av kvällen. Några ville ut på krogen senare. Jag ville absolut
inte ut, Oskar & jag hade redan bestämt oss för att bara hemmafesta, och inget mer! Men sen... ja, en massa
god dricka och bästa sällskapet och sen E-TYPE lixom. Det slutade med taxi ner på stan, All In, dansa dansa 
all nite long och helt plötsligt en jävla efterfest! Iallafall för mig, Oskar & Robin! Vi gick hem till en kille som heter
Pierre och sen kom vi hem strax efter klockan 5 imorse!! Oh dear loooord! Det var inte ALLS så jag hade tänkt
mig gårdagen. Eller morgonen. Men vi hade kul. : ) Somnade runt klockan 6. Var lagom pigg när jag gick upp
för att köpa presenter till Leo & Viggo som hade gemensamt kalas idag.. hihi. Alltså, trött var jag först. Sen blev
jag faktiskt nästan oförskämt pigg med tanke på omständigheterna! Men jag visste att det skulle komma ikapp
mig senare... vilket det gjorde under kalaset, när jag nästan somnade i Hannas soffa senare på kvällen. Då hade
visserligen alla andra gäster gått hem och man kunde börja... slappna... aaav.... ^^ 

Dagens action (eftersom det behövdes något mer efter den där efterfesten, och barnkalaset) - min frys är nog
sönder! Yaaaay! Har varit över hos lillasyster med typ hälften av frysvarorna, hälften slängde jag för jag PALLADE
INTE. (Har en såndär halvstor variant) Fastighetsjouren har varit här och pillat lite på den. Jag håller på att frosta
av och så får vi se vad som händer imorgon, om den vill fungera igen eller om jag ska få en ny. Nu har vi lyckats
få den att sluta pipa iallafall. Tjo! Blev förresten stoppad av polisen också, som är ute och letar efter en tjej med
typ samma signalement som jag... som dock inte var jag...

Så nu är jag bra trött alltså.
Borde sova om en timme, det är jobb imorgon.
Men det känns som att jag borde vakta frysen lite till.
SÅ. JÄVLA. MYCKET. IS. 

Det ordnar sig. 


Nästan alla sångfåglar, innan konserten igår  ♥ 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0