Långfredag.

Idag har jag hängt med lillasyster hanna & hennes kids hela dagen! Ända sedan klockan 12:30.
Då gick vi ner på stan tillsammans, vi var hos optikern och på apoteket och på Åhléns och H&M,
och så blev det fredagsfika på Tammerfors! Nom nom. På hemvägen så gick vi en sväng förbi
kyrkoruinen som ligger vid Skolparken, så vi kunde vara lite kulturella, och barnen körde lite parkour
på de gräsklädda väggresterna.. (helt okej) Sedan en snabbis vid lekparken också, och sedan halkade 
vi vidare till Lidl, köpte lite fredagsmys m.m. Blev bjuden på middag hemma hos dem, vi kollade
Ninja Warrior och sedan Dunderklumpen, åt godis, glass, och Hej Matkoma! : ) Hihi. Och jag borde
kunna somna utan tablett ikväll, ibland är det dumt att chansa, men jag tror det är möjligt.

Klockan är 23 och jag bör sova om en timme m.a.o, men det SKADAR ju inte att gå och lägga sig
redan nu, right? Trött... Så gör inte som du brukar nu, Ida, envisas inte! Waaah.

 
Lyckan när det korta håret på sidorna blivit så långt att det faktiskt går att använda hårspännen!!! : D 
  
 
Och såhär långt har det långa håret blivit, det syns dock inte när det hänger som det själv vill,
eftersom det då gärna lockar sig och blir kortare........ Mwah. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0