-

Tror ni att det är ENKELT att lämna någon trotsd att  man vet att denne är dålig öfr en?=
Men om man planerat/sdrömt om giftermål / barn / ALL framtid ihop då?
"But he was my pig man" som Rachel sa.
Jag visste om alla hans fel och brister men jag älskade honom ändå
och jag trodde at han älskade mig lika mycket so jag älskade honom

men jag hade fel

han kan inte älska
inte så som man ska

inget pekade på det
inget

För kärlek är inte bara ord, det är HANDLING


I didn't get
handling
I got
ord

: ( 


Kommer det någonsin sluta göra ont?
Heartvbroken.

 

 

Postat av: Patrik

Nä, jag tror inte det är enkelt… fungerar lika själv så jag vet att det är svårt och kan ta år…. och även om hjärnan bestämmer sig för att komma över, så vägrar hjärtat att lyssna. Men till slut så vänjer man sig i alla fall med situationen och då gör det mindre ont.

2015-01-18 @ 08:17:39
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Klart det kommer sluta göra ont och du förtjänar någon som är så mycket bättre än så. <3

2015-01-28 @ 14:57:13
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0