Lyckan :)

Okej, det blev väl inte so much en intervju som, tre timmars provjobb som resulterade i...
att jag får börja där på fredag som extrapersonal, till att börja med! Iiiihhh! :D :D 
(vi får se om det kan bli en deltidsanställning sen, de skulle fortfarande prova några fler också)
Så himla glad är jag! Det gick jättebra igår och jag ser fram emot att få vara en del av deras team,
kan knappt fatta det. Ett bra ställe, ett roligt ställe, ett ställe där de följer lagar & regler till skillnad
från mina fem senaste år.... att få den lön jag har rätt till, och OB-tillägg osv. Ja ni fattar. Det är lite
svårt att fatta för mig dock, too good to be true, kanske? Är så glad att jag fick chansen. Och tog den.

Waaaah. Åt en Donkenlunch efteråt igår och sen vandrade jag runt lite, fördrev tid, och kunde åka med
Robin & Scott hem på deras väg från jobbet runt 17. Snabbare, billigare osv. Trevligt sällskap också! ; )
 
Så, på fredag är det dags på riktigt, har mycket att lära mig, jag stod i kassan också och det gick bra!
Sen har jag även tre pass vecka 43, för att få de där lite längre passen, eftersom de ändå kostar en hel del
att pendla dit. Så lika bra att vara där så länge som möjligt och hinna tjäna ihop mer varje dag jag är där.

Happy happy.
Shit klockan är redan 13, jag har varit uppe i två timmar men inte käkat än, en kanna kaffe är strax klar
så det blir seeeeen frukost nu alltså. Haha. Ikväll blir det lite studiosång. Happy happy.

 
 
 

Fantastiskt ändå att känslorna glad
och ledsen 
kan existera så nära varandra
och dessutom samtidigt.

Jag väljer att fokusera på allt det där som är bra iallafall.
Challenge accepted. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0