Julgransupdate.

Just det, min gran. Som jag klädde i förrgår. Utan ljus, utan glitter, utan stjärna, men
med en miljon julgranskulor! Typ. Saknar dock ljusslinga, kanske borde införskaffa en ny.
Hahahaha. Säkert.


             
Upptäckte att de här kulorna saknade upphängning och fick knyta tråd i alla... yey...


             
Haha, tråkgran AB! Det syns ju inte ens att det är en massa kulor i fina fina färger.
Den ser ju helt sjuk ut. Verkligen långt ifrån sanningen... Men lite fattig ändå.
Men jag jobbar på det. Har ju ända fram till jul på mig att klä den färdigt! : )

             
                                     Lite julgranskulor i fönstret också...

             

 
03:30.. dags att krypa ner under täcket kanske? Tvätta imorgon 12-16. Snark snark snark.
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ska nog ta fram min gran i helgen. Den är färdigklädd sedan förra årtusendet eller nåt. Dessutom sitter det två ljusslingor i. En "vanlig" och en med 100 små lampor.

2009-12-16 @ 04:29:38
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: annso

Nja, jag vet inte om jag ska ta det där ironiskt om att jag är säker på att köra bil :P

Jag fick ju körkorten genom skolan, så det är en hel annan sak än för dig som måste ta det privat. Alla tycker nog att det är lika dyrt :P När det inte är ett krav att ha det tex, i arbetet, som för mig.

Om man har en bil med anti-sladd och bra bromsar och bra däck så är det ingen big deal att köra i snöväder/halka, men om man har en skruttbil som jag, som inte är ett dugg säker på vägen - ptja, då händer kanske olyckligheter.



Jag tror att det är en blandning mellan att jag är galet seriös och vill mörda dig ;) Näärå, känner mig bara generös. Det är ju klart att det beror på vad det kan kosta. Alltför mycket kan man ju inte ge bort bara sådär :)

SLU, Sveriges Lantbruks Universitet, fast jag menade veterinärskolan. De är mycket billigare för praktikanter får vara med och ställa diagnos/operera, med handledare såklart. Men att flytta Bella och dig fram och tillbaka till Uppsala kanske kostar så mycket att det inte lönar sig. Har fått för mig att veterinärer i Enköping är dyra...



Märker ju helt klart på dig att du inte heller mår bra av att Bella inte mår bra, så ring och fråga åtminstone? Om de inte kan ge ett svar över telefon så kan du kanske fundera vidare då. Men om de är så duktiga att du får ett svar direkt så kan det ju faktiskt vara något väldigt lätt? Eller hur?

2009-12-16 @ 11:53:19
URL: http://drmpt.blogg.se/ichtyostega
Postat av: Carro

granen är ju SÖT, ida! :) och shit vad fint med kulorna i fönstret... så där fint gjorde inte jag.. hängde upp två stycken i vardagsrummet typ :P puss

2009-12-17 @ 18:24:55
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0