Sol and stuff!

Klockan är 16:23 och jag har lyckats sminka mig, samt klä på mig en bikinitop
och ett par trosor. Joyful, joyful! Skulle träffa Bea idag men hon har inte hört av
sig än, tror hon umgås med lite hästapållar just nu. Hon sms:ar nog sen.
Jag frågade nyss om vi skulle picknicka. Hur kan man motstå det en sånhär dag?

Det första jag gjorde idag, var att diska. Gosh. Tömde en hel diskho med bestick.
(Nu menade jag inte att det var mycket, men att BÖRJA sin dag på detta vis...!)
Sen tränade jag. 30 minuter Zumba, och svettades som en gris. Alla fönster står
öppna men det är lite overkill att träna när det är typ 28 grader i skuggan ute.
På riktigt.

Ikväll börjar Hamnfestivalen. Gratis inträde ikväll. Vi ska ner och kika om det är
värt att betala något resten av helgen, samt inmundiga någon sorts blöt alkoholdryck.
Fint väder hela helgen utlovas! Och på tal om fint väder, igår spenderade vi hela dan
på Parken Zoo I Eskilstuna! Och det har jag inte alls tid att berätta om just nu!
Skriver mer om det senare - alternativt imorgon...

Snacka om cliffhanger!

Postat av: S.

Zumba? inte hört talas om det förän du nämnde det, såg lite på youtube, verkar skitcoolt ju! träna du hemma till en dvd eller what? :P

2009-06-25 @ 16:46:36
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

Diska.. det är såå tråkigt, jag diskade också igår, ganska tidigt ändå.. it's boring..zumba, är det bra stuf? borde kanske prova.. :p Hoppas hamnfestivalen var trevlig :D kraam!

2009-06-26 @ 06:44:16
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

vad kul att läsa att du är piggare... ahr varit lite depp ida på sistonen så jag blir glad att du är gladare!

2009-06-26 @ 13:30:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0