Upp & ner

Men va fan, efter denna fina helg känner jag mig helt nere, och inte för att showen är över utan för en massa
andra saker. Fast hade jag showen att fokusera på fortfarande hade kanske inte det jobbiga varit lika jobbigt?
Jo, en av sakerna hade varit lika jobbig. Men sen så trasslar min mobil mer än någonsin, den har länge varit helt
mongo eftersom några av knapparna bara funkar när de själva vill - och då är det ju JÄTTELÄTT att sms:a - och
idag har den även kontrat med att stänga av sig själv, och byta bakgrundsbild och ringsignal, och även tappa bort
alla bilder i kameraalbumet eftersom den nu inte känner av minneskortet längre! Whatta funk lixom! Arg blir jag!
                            (fast jag har kunnat tömma den nu på bilder iallafall, pheeeew....)
Lillasyster var här med kidsen och hon var en honey och ringde Tele2 åt mig, och beställde nytt abonnemang OCH
ny telefon! Can't fucking wait! Tyvärr måste jag wait, lite för länge... uhu. Men ljusare dagar kommer alltså att
komma på mobilfronten, hang on, hang on....

Åker nog till Stockholm imorgon. Eller, vadå "nog"? Det har vi väl ändå bestämt?
Saknar min älskling så mycket. Han är lite krasslig så jag ska ta hand om honom... ♥ : )
Nu bryr jag mig inte om baciller, the show's over! Hihi.

Men ändå... den där nere-känslan. Don't like.
Betalade min hyra idag, typ två veckor för sent.
Awesome. 
  

Bella är en fantastisk tröst ibland. Älsklingen ♥



Förresten är ju en ganska bra grej, att det är vårväder ute. Gick och köpte tidningen och hade SKINNJACKA på!
Awesome. Öppen, dessutom, som sig bör. Fantastiskt skönt. Även fast klockan var åtta.

                                      


Fast egentligen sjunger jag denna låt på den där bilden till höger... men jag ääälskar min Bossa ; ) 
       
              



Nu blir det middag. Har ställt klockan på 21:55 så jag inte missar premiären av NittiLeaks ikväll!! : )
 

Postat av: kaffehörnan

Du har en fin utstrålning

2011-04-11 @ 22:52:08
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

och jag MISSADE nittileaks! FAN!

2011-04-11 @ 22:52:21
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

så jobbigt & trist att känna sig nere... :(



vilken telefon blev det då? :), tur att du ska få en ny. you need it!



kramar

2011-04-11 @ 22:54:06
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Sandra

Önskar att jag hade fått se showen! ^^

Kom inte din pojkvän och kollade?

2011-04-11 @ 23:14:16
Postat av: Ida

Sandra - nä tyvärr.. : /

2011-04-11 @ 23:30:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja det där med kvittot var bra knasigt, och jäkligt tur att dom sa till - annars hade det blivit en jävligt dyr bacardi breezer! :P



Hoppas att du mår bättre idag, kram på dig!

2011-04-12 @ 16:48:55
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0