Fssss....

Har gått ut i regnet, handlat, och postat två brev. Ikväll ska jag RITA!
Varför känns det så motvilligt hela tiden? Hela veckan har känts lite sån.
Lite tung. Och det har inte ens nåt med jobbet att göra, det är ju skönt,
jag jobbar hela lördag och söndag men förhoppningsvis gör det bara att
söndagkvällen närmar sig snabbare! Man kan ju alltid hoppas.

Måste laga middag så jag har till matlåda imorgon också.
På helgen är det en halvtimmes lunch så då hinner jag inte hem.
Det får bli pasta och sås med bacon och grejer. Kanske kan få det
att räcka till både lördag och söndag? Det vore ju det bästa... 
 

                                                                                 DEN HÄR blir ju bra i badet på söndag kväll!
                                                                                              Med sällskap, såklart... ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0