Men oj...

Men OJ, vilken dålig bloggare! Hahaha.

Idag har jag... vaknat. Motvilligt. Hanna & Viggo har varit här och spelat tv-spel / fikat / röjt.
Nej, inget städröj. Viggo-röj. Sen gick jag hemifrån strax efter kl 16 och hämtade Maja på dagis,
gick en promenad, letade maskrosknoppar, gjorde maskrostutor, var på djuraffären och kikade på
de söta kaninerna och små mössen och fiskarna, & en sväng på Åhléns leksaksavdelning tills det var
dags att dumpa henne på mamma Elin's jobb! Jag tog en tiominuters på H&M, kom ut med inget.
Need new mascara! Fast egentligen vill jag ha nåt roligare för mitt presentkort...

Sen direkt upp till kören, för att komma hem kvart över tio. Yay!
Min hals! Broken! Men kul övning... vi var väldigt några? Hoppas folk ansluter på söndag,
vi ska sjunga på gudstjänst och samlas redan 8:45!!! Halleluja vad tidigt. Jag är inte så mycket
för att sjunga på gudstjänst måste jag erkänna, och absoluuut inte att sjunga eller ens vara
VAKEN klockan 8:45! Måste gå upp senast klockan sju om jag ska hinna med allt, USCH.
Och för att jag ens ska kunna palla sjunga gospel så måste jag sjunga upp MASSOR.
Undrar om mina grannar kommer gilla det. Antagligen inte. Inte jag HELLER.

NU VILL JAG HA MIDDAG! Orkar man laga nåt eller? Och sen en dusch...
Imorgon kl 12 kommer en tjej och hämtar senaste porträttet jag ritat! Sen tror jag kanske att
jag kan träffa Hanna? Om hon har tid/lust? Sen repa med Elin heeeela jävla helgen. Tjohooo.
Min röst kommer säga upp sig. Lång semester önskas!
  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0