Hur många tror att jag är mer städsugen idag?

Idag tänkte jag att jag INTE skulle sova bort hela dagen.
Så istället för att gå upp klockan 16, som igår, så gick jag upp 14:45. Haha!
Victory! Eller, nåt sånt... fan jag skulle kunna sova ett helt dygn. Lätt.

Jag har haft pyjamasen på mig sen i förrgår kväll. Fräsch brud.  



 

Postat av: Lajl

i onsdags sov jag typ i över ett dygn. Hade lätt kunnat sova längre..



idag köpte jag dock nåt i hälsobutiken som var mot trötthet.. tydligen skulle man bli lite pigg av det.. får se hur de går.. tog en klunk idag o det smaka pyton. kanske bra de för annars hade man kanske druckit hela flaskan.. haha.

2012-01-07 @ 19:53:00
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0