Late nite bachelorette party & tråkig söndag!

Igår var det försenad möhippa för Thessan! Jag hoppade in på kvällen, lagom till förfest (ja för MIN del,
alltså, de andra hade ju hållt på sedan kl 16) hos Mia och sen utgång på krogen. Och jag hade bara 
mascara! Herrejisses! Fy fasen vad varmt det var... här är två bilder jag lånat från Eventvimmel (August)
som fotade igår på All In.


Hepp hepp, man ser mig & Thessan i bakgrunden på den här, åtminstone! ; ) 

På vägen hem så var det något med ett par missplacerade vägkoner... och en lång promenad hem och 
jag var så himla hungrig så för min de slutade det på Donken alldeles SJÄLV, köpte mat & tog med HEM!
Omnomnom, och sen var det salt och strips över hela bordet imorse typ. Nom, sa jag.
 

 
Idag tänkte jag att det skulle vara trevligt med lite bio, ville se Monsters University med Leo - som inte fått
någon åttaårspresent av mig ännu - (han har inte haft något kalas heller för den delen! ^^) & Hanna, men det
passade inte riktigt idag, så jag har ASTRÅKIGT. Sitter i morgonrock trots att klockan är över fyra, och glor på
en massa Britains Next Top Model, värsta race:t här på tv... Bra, då har jag nåt att göra, lixom. Slutar om en
timme, då har någon vunnit, och jag är då ÄNNU MER uttråkad. Mjahapp.

OH det var visst ytterligare en timme, hurraaaaa, yay for me, o.s.v! / Tråkmånsen
 

En semestervecka kvar. What to do, what to do.... såhär skulle det ju iallafall inte vara. 
   

Postat av: Tommy

Hej! Ett tips till nästa möhippa i stället för en manlig strippa http://slaventommy.blogspot.com Mvh Tommy

Svar: Vi klarade oss bra utan strippa också faktiskt.
Ida

2013-08-13 @ 16:57:47
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0